Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Buildy

Białowłosa dostała własny one shot build! Ściąga papiery na combo

Białowłosa do Nexusa trafiła jako pomocniczka, jednak gracze szybko załapali, że Blizzard tak zaprojektował jej talenty, że zabijanie nie jest problemem!

Spis talentów oraz umiejętności znajdziecie pod tym linkiem. Dodam tylko na wstępnie, że NIE jest to build, który uznać można za „podstawowy”. Ma wiele wad, więc niewykluczone, że zostanie zepchnięty na dalszy plan przez inne rozdania.

Nie gwarantuję wysokiego winratio nim, ale na pewno będziecie się dobrze bawić.

One Shot Whitemane build

W pierwszej przedstawionej wersji jest to build pod E, z dodatkową mocą umiejętności na poziomie 7, ofensywnym ultem oraz aktywną zdolnością na poziomie 20.

Build przedstawiony za pomocą aplikacji HotS Complete dostępnej na Android i iOS

Z tym, że takie rozdanie nie jest najlepsze. Nie w tym buildzie. Pierwszą modyfikacją jaką polecam jest ulepszenie W na poziomie 4. Zapewnia znacznie lepsze gospodarowanie maną i przyda się przy leczeniu, o czym zaraz powiem.

Tak wygląda combo na 20 poziomie

  • Używamy 3 razy Q na trzech różnych bohaterach.
  • Aktywujemy talent aktywny z poziomu 7 (+50% do mocy zdolności, ale tracimy 25 pancerza).
  • Używamy na celu talentu aktywnego z poziomu 20 (obrażenia rozłożone w czasie i obniżenie pancerza celu).
  • Szybko wciskamy R->E->W celując we wrogiego bohatera (najlepiej, żeby był ogłuszony/unieruchomiony/spowolniony).
  • Od razu po wykonaniu comba Bialowłosa używa ataku podstawowego, który zdaje trochę dodatkowych obrażeń.
  • Po wszystkim  znowu możemy używać Q, ponieważ zresetowaliśmy poziom desperacji i przywróciliśmy sobie manę.

Łącznie zadajemy ponad 5 100 obrażeń na poziomie 20. To wystarczająco by zabić większość bohaterów, w tym część tanków, bez pomocy ze strony drużyny.

Poza tym każdy bohater mający na sobie efekt Zeal (D) zostanie wyleczony o 100% zadanych obrażeń. Łączne value comba podczas walki może przekraczać nawet 20 400 HP (5 100 obrażeń i 15 300 leczenia).

Bez użycia umiejętności bohaterskiej (100 sekund CD to dużo) zadamy niemal 4 000 obrażeń.

Dobra, ale co wcześniej?

  • Na 1 poziomie możemy zjechać podobnym combem 600 punktów zdrowia celu. Przyjemnie.
  • Na poziomie 4 combo resetuje nam poziomy desperacji, znacznie zwiększając nasze leczenie.
  • Na poziomie 7 dostajemy potężną zdolność aktywną, zwiększającą obrażenia o 50%! Obrażenia z combo wynoszą około 1 150 DMG. Sama Białowłosa ma na tym poziomie 1888 HP. Mocne, prawda?
  • Od poziomu 10 moglibyśmy one-shotować przeciwników, jeżeli zostaną oni w jakiś sposób unieruchomieni. Wcześniej nie potrzebowaliśmy tak bardzo CC, gdyż główne obrażenia robiły E i W, które nie wymagają tak bardzo przytrzymania kogoś w miejscu.+
  • Od poziomu 13 dostajemy unieruchomienie – możemy samemu one-shotowac oponentów.
  • Na poziomie 16 po combie resetuje nam się od razu czas odnowienia E, więc nic nie stoi na przeszkodzie, by wklepać trochę dodatkowych obrażeń.
  • Na poziomie 20 mamy pełne combo i jedynie bohaterowie pokroju Cho’Gala czy Zszywańca mogą się nam oprzeć.

Zalety i wady

Zalety

  • Jako healer możemy zabić oponenta 1v1.
  • Wprowadzamy OGROMNE value do walk (zabijamy jedną osobę, a 3 leczymy za 5 100)
  • Do 13 poziomu, zanim możemy wykonać pełne combo po prostu posługujemy się sojusznikami, którzy pomagają nam zabijać.
  • W wielu wypadkach nie potrzeba zdolności bohaterskiej, by zabić – często nasi towarzysze dobiją wroga lub po prostu ofiara będzie miała zbyt mało HP, by oprzeć się Szkarłatnej Krucjacie.
  • Po użyciu comba nie jesteśmy bezużyteczni – wciąż mamy nasze Q, a od 16 poziomu także E.
  • Całe combo nie kosztuje many.
  • E oraz ult zadają obrażenia obszarowe, zwiększając możliwe value.

Wady

  • Białowłosa jest bardzo łatwym celem podczas comba (unieruchomienie się oraz redukcja własnego pancerza o 25 punków).
  • Do 13 poziomu polegamy w dużej mierze na sojusznikach.
  • Poza walkami jesteśmy niemal bezużyteczni (leczenie jest zbyt małe, by zdało egzamin, jeżeli nie bijemy bohaterów).
  • Wbrew pozorom nie jest tak łatwo trafić combem – trzeba wyczekać dobry moment.
  • Często, przez brak mobilności, będziemy mieli w zasięgu tylko tanka, który dzięki własnemu healerowi przetrwa nawałnicę od Białowłosej.
  • Zwykle jednak zużywamy zdolność bohaterską mającą 100 sekund czasu odnowienia.

Zaznaczone dwie wady są głównymi, przez które powyższy build może skończyć jedynie jako „zabawka”, nie coś pozwalającego realnie wygrać.

W wielu wypadkach combo skończy śmiercią Białowłosej, która nikogo za sobą nie pociągnie. Poza tym trudno gra się z nią mapą – jej możliwości przywracania zdrowia poza walkami są mocno ograniczone i trzeba w tej kwestii polegać na innych mechanizmach.

Jednak jako mag lub dodatkowy support build powinien się sprawdzić. O ile w kompozycji uwzględnicie coś do typowego PvE.

Modyfikacje

  • Na pierwszym poziomie zamieniamy ulepszenie E na W. Co prawda tracimy dużą część obrażeń, jednak w zamian mamy coś, co leczy poza potyczkami.
  • Czasami, w zgranych zespołach, mądrym będzie zamienienie talentów na 10/13/10 i 13 poziomie, tak by lepiej odpowiadały sytuacji. Wtedy stajecie się uzależnieni od przyjaciół, ale zyskujecie nowe narzędzia do radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

Podoba Wam się build? Dajcie znać, czy próbowaliście nim grać i jak się sprawdził!

Wezwanie do bohaterów!

Bohaterze przemierzający Nexus. Tutaj możesz odpocząć, zebrać siły i dowiedzieć się czegoś przed kolejnymi potyczkami, więc przywiąż swój Kamień Powrotu do tego miejsca! Wykonaj też następujące questy, by być na bieżąco!

Dzięki temu masz pewność, że nie przegapisz niczego co ważne w Nexusie!

zvr
Twoja reakcja

Karashy

Fan HotS-a, który od października 2015 roku działa w Polskiej społeczności, oferując jej nieprzerwanie najświeższe informacje, ciekawe materiały poradnikowe oraz publicystyczne.

Nie zapomnijcie wbijać do mnie na fanpage: https://www.facebook.com/KarashyLoveU/

  • Gaduła

    No nieźle, widać że to taki pomocnik zabójca, coś jak Alextraza, ale i tak fani oczekują czegoś dużego, HOTSA trzeba jakoś pobudzić