Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Poradniki

[Build Konkursowy] Samuro Co trzy ostrza to nie jedno by Hubjag

http://hots24.pl/build-konkursowy-samuro-ostrza-jedno-by-hubjag
Oto jeden z konkursowych buildów. Zwycięzcę wybiorą czytelnicy HotS24.pl! Zobaczcie build Samuro Co trzy ostrza to nie jedno by Hubjag

Opis

Chciałbym w paru zdaniach przedstawić jeden ze swoich buildów, z których korzystam w obecnym sezonie osiągając winratio w okolicach 50-60%. Podczas rozgrywki skupiamy się na eliminacji celów o stosunkowo niskich pokładach zdrowia i przejmowaniu obozów najemników w kluczowym momencie meczu starając się zbytnio nie przeciągać gry z uwagi na talent na poziomie 1.


Zalety i wady

Zalety

+ Swoboda przemieszczania się po mapie
+ Spore obrażenia w niedługim czasie
+ Stosunkowo bezpieczny

Wady

– Wrażliwość na wykrycia
– Niezbyt użyteczny w dłuższych starciach
– Uzależniony od czasów odnowienia


Talenty

Standardowe rozdanie

Na 4 poziomie alternatywą jest Parowanie, zależnie od kompozycji przeciwnika

Mapy

Najlepsze mapy

Najgorsze mapy

 


Draft

Kontry

Synergie


Fazy gry i walki drużynowe

Wczesna faza gry

W pierwszych minutach gry powinniśmy skupić się na przemieszczaniu się pomiędzy liniami i wykorzystywaniu każdej okazji na wypełnienie zadania (im szybciej tym lepiej).

Dodatkowe obrażenia z zadania nie skalują się z poziomem, ale wczesne jego ukończenie daje nam przyjemny boost do obrażeń na początek. Jak tylko uda nam się je wypełnić, powinniśmy skupić się na kluczowych celach w drużynie przeciwnej i obozach najemników w strategicznych momentach meczu.

Środkowa faza gry

Późniejsza faza rozgrywki nie różni się zbytnio od początkowej z tą różnicą, że obozy czyścimy znacznie szybciej i możemy bardziej agresywnie przycisnąć zabójców i pomocników w drużynie przeciwnej. To także odpowiedni moment na zainteresowanie się obozami na wrogiej połowie mapy.

Późna faza gry

Końcówka gry to w zasadzie wyłapywanie wrogów za bardzo wysuniętych, oddzielonych od reszty przeciwników, wykańczaniu niedobitków lub po prostu ciągłe nękanie przeciwników. Grając Samuro ciągle powinniśmy monitorować nasze czasy odnowienia, raczej nie nawiązujemy walki bez lustrzanych odbić lub lekkości wiatru. Po poziomie 20 dzięki Kroczącemu z Wiatrem rozgrywka staje się nieco bezpieczniejsza, ciągle jednak powinniśmy uważać aby nie zostać wykrytym. I najważniejsze NIE SPAMUJEMY W, korzystamy z niego tylko gdy wykonaliśmy cios krytyczny.

Build konkursowy

Jest to jeden z buildów stworzonych przez czytelników w ramach naszego konkursu sponsorowanego przez firmę Blizzard! Jeżeli podoba Ci się możesz na niego zagłosować, a autor zostanie nagrodzony wirtualnym biletem na Blizzcon 2017. Do tego, jeżeli uzasadnisz swój wybór w komentarzu na naszej fanstronie to otrzymasz możliwość zdobycia nagrody. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

zvr
Twoja reakcja

Karashy

Fan HotS-a, który od października 2015 roku działa w Polskiej społeczności, oferując jej nieprzerwanie najświeższe informacje, ciekawe materiały poradnikowe oraz publicystyczne.