Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Newsy

Nowy, rewolucyjny patch już na PST! Hanzo, zmiany w rozgrywce i inne!

Nadchodzi rewolucja w HotS-ie! Czy nowy patch odwróci grę do góry nogami? Na pewno, kwestia tylko jak mocno. Szykujcie się na zupełnie nową grę!

Nowy patch ze wszystkimi zmianami z Blizzconu już znalazł się na serwerze testowym PST. Wszystko powinno wejść na live już 13 grudnia, czyli za 3 tygodnie. Bądźcie w gotowości, bo 29 listopada na reddicie pojawi się Q&A z twórcami, gdzie można zadawać im pytania. Również po polsku. Wtedy tłumaczeniem zajmą się CM-y Blizzarda.

Zmiany i nowe rzeczy

  • Hanzo – będzie udostępniony „normalnie” dopiero 27 listopada na PST. Wpisując na chat poniższy link, dostaniecie dostęp do panelu z nim i możliwość przetestowania go.
    • battlenet://heroes/hero/98/Hanzo
  • Nowy system MMR, opierający się na wynikach graczy – czytaj więcej – będzie dopiero 27 listopada na PST
  • Kamera została oddalona.
  • Interfejs został lekko zmodyfikowany, by był bardziej przejrzysty. Widać między innymi bohaterów „wyrzuconych z mapy” (przez Medivaca, Kokon itp.). Do tego dochodzą smaczki jak przy złomiarzu – widać jaki kształt ma każda ściana.
  • Wszystkie cele mapy  aktywują się w 1:30 lub 3:00, zależnie od planszy. Miejsce pojawienia kolejnego obiektu o losowym położeniu (Daniny, Ołtarze itp.) zostanie wskazane chwilę po pojawieniu się  pierwszych stronników lub kilka sekund po przejęciu wcześniejszego celu. Innymi słowy z kilkuminutowym wyprzedzeniem dostaniemy informację.
    • 1:30
      • Zatoka Czarnosercego – skrzynie pojawiają się 3 minuty po zniszczeniu poprzedniej, nie losowo po 2:30 min lub 3:15 min.
      • Placówka na Braxis
      • Smocze Włości
    • 3:00
      • Pole Bitewne Wieczności
      • Przeklęta Kotlina
      • Ogród Grozy
      • Nawiedzone Kopalnie
      • Piekielne Kapliczki
      • Podniebna Świątynia
      • Wieże Zagłady
      • Poligon Nuklearny
    • Reszta (Grobowiec i Volskaya) ostała się bez zmian.

 

  • Kule regeneracji znikają po 6 sekundach. Do tego po 3 sekundach stają się neutralne, czyli możliwe do podniesienia przez oba zespoły.
    • Wczesna faza gry, a także sololane będą znacznie ważniejsze.
  • Zniknęła amunicja (a właściwie to będzie nieskończona), a budynkom zajmuje więcej czasu oddanie pierwszego strzału w dany cel. Dodatkowo muszą być zwrócone działem w kierunku obranego wroga, by wystrzelić w niego pocisk. Zadają też o 25% mniej obrażeń stronnikom. W zamian wieże otrzymały większe pole widzenia, a forty dają wizję na niewidzialnych bohaterów.
    • Po zniszczeniu wieży (i bramy) przylegający murek zostanie automatycznie zburzony – dalej można je niszczyć osobno jak teraz.
    • Wieża stojąca obok fortu została usunięta, a jej obrażenia, punkty hp oraz doświadczenie przeszły na pozostałe struktury w mieście.
  • Stronnicy zadają 10% więcej obrażeń.

  • Szereg poważnych zmian dotkneło najemników.
    • Wszystkie obozy pojawiają się po 60 sekundach gry.
    • Najemnicy oblężniczy odradzają się po 3 minutach, a tzw. hard camp po 4.
      • Wyjątek stanowią saperzy – dla nich są to 2 minuty.
      • Giganty Oblężnicze z Nawiedzonych Kopalń są liczone tak samo jak na innych mapach i odradzają po 3 minutach.
    • Giganty i Saperzy jako obóz do przejęcia posługują się tym samym, możliwym do uniknięcia atakiem co w alejkach.
    • Hellbaty (mapy ze Starcrafta, obóz oblężniczy) otrzymały wzmocnione statystyki, dostosowane do dłuższego odradzania się obozu, a ich ataki redukują pancerz celów, do maksymalnie 100% (rozumiem, że dla bohaterów maksymalnie może być -25%).
    • Rycerze stali się antymagicznymi najemnikami, ze wzgląd na aurę od maga, dającą pancerz magiczny (aż 30!) wszystkim pobliskim sojusznikom.
    • Saperzy dostają więcej życia oraz 100 pancerza podczas szarży na budynki. Wieże będą ignorowały biegnących w ich stronę saperów.

  • Zmiany w niewidzialności – w większości opisane tu i tu. Poniżej znajduje się lista tego, co nie zostało opisane w wskazanych artykułach.
    • Maskowanie zamieni się w całkowitą niedostrzegalność, jeżeli bohater stoi przez 1.5 s.
    • Nova
      • Nova użycie „1” pozostawa klona w miejscu Novy
      • Klon Novy zadaje 10% jej obrażeń.
      • Ogólnie wydaj się to buff dla graczy umiejących grać Novą. Obrażenia zadawane przez słabszych amatorów snajperstwa okażą się znacznie mniejsze.
    • Valeera 
      • Jej trucizny nakładaja efekty przy każdym ataku przez 4 sekundy. Naliczane to będzie dopiero po uderzeniu oponenta.
  • Zdolności zabierające amunicję, po prostu przestają to robić. W końcu nie ma amunicji. Mimo to, jedynie Wikingowie dostają „coś w zamian” (obrażenia w budowle na tym talencie).
  • Koszt Artanisa został zmniejszony do 7000 złota/625 klejnotów.

Event świąteczny

Wiemy też jak będą wyglądać nowe skórki, w tym te z eventu świątecznego!

Źródło

Wezwanie do bohaterów!

Bohaterze przemierzający Nexus. Tutaj możesz odpocząć, zebrać siły i dowiedzieć się czegoś przed kolejnymi potyczkami, więc przywiąż swój Kamień Powrotu do tego miejsca! Możesz to zrobić klikając w dzwoneczek widoczny na ekranie oraz zostawiając lajka na naszym fanpage’u!  Wtedy nie przegapisz niczego!

 

zvr
Twoja reakcja

Karashy

Fan HotS-a, który od października 2015 roku działa w Polskiej społeczności, oferując jej nieprzerwanie najświeższe informacje, ciekawe materiały poradnikowe oraz publicystyczne.

  • Mateusz Skulski

    Wie ktoś może czemu na pst w tej aktualizacji mam wszystkie elementy wymienione w poście wyżej poza postacią Hanzo?

    • MrFler

      Jest oficjalna informacja, że Hanzo wejdzie 27.11, żeby przez pierwszy tydzień bardziej skupić się na feedbacku o mechanikach niż postaci…

  • Bartłomiej Maćkowiak

    Bo Hanzo jest od 27 listopada na PST dopiero! 🙂

  • MrFler

    Taka drobna uwaga, na mapie testowej nigdy nie było samotnej wieży…

    • Karashy

      Nie rozumiem szczerze mówiąc 🙂

      • MrFler

        Na mapie do testowania bohaterów nigdy nie było tej samotnej wieży, którą ten patch usunął z regularnych map… tam zawsze były tylko 2 strzegące bramy, studnia i fort…

        • Karashy

          Mówimy jednak o rozgrywce „normalnej” i na tym się skupmy 🙂

  • Karashy

    Dokładnie. Hanzo pojawi się 27 listopada, wraz z nowym mmr. W materiale opublikowanym na stronie zabrakło łącznie 3 punktów z tego co miałem w wordzie. Już zostały przywrócone 🙂

  • Mezjasz

    Na angielskim forum pojawiła się ankieta dotycząca serwera testowego i proponowanych zmian.