Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Felieton

Podsumowanie patcha z aktualizacji rozgrywki 2018

Już mogliśmy poczuć na własnej skórze co przyniosła ze sobą aktualizacja rozgrywki 2018. Jak widać HotS wcale nie umiera. Wręcz przeciwnie!

Nowa aktualizacja od kilku dniach jest na serwerach i dzisiaj spokojnie możemy powiedzieć sobie o pierwszych jej skutkach. Jak widać prorocy zagłady wieszczący upadek HotS-a, pomylili się.

PS. Temat rankedów pomińmy. O słabych rzeczach rozmawia się mało, a my poświęciliśmy temu tematowi sporo materiałów, w tym ten.

#Hype

Przede wszystkim mamy kolejny napływ ludzi do gry. Wielu wcześniejszych graczy wróciło, przyprowadzając ze sobą kolegów. Inni, zaciekawieni, szukają czegoś nowego. Nie wiadomo, do kiedy zostają, ale przyznam szczerze, że nie wyrabiamy się z dodawaniem nowych osób do naszej grupy. Również oczekiwanie na mecz nie trwa zwykle długo.

Długość gry

Przyznam szczerze, że jeszcze nie dorwałem się do dokładnych statystyk – w razie czego powiemy sobie o nich przy osobnej okazji. Obecnie jednak większość osób przyznaje, że wbrew temu co mówili niektórzy jeszcze tydzień temu, mecze wcale nie trwają dłużej. Stronnicy są mocniejsi, przez co łatwo z nimi zamknąć spotkanie.

Za to często wspominacie, że więcej się dzieje w trakcie jednej rozgrywki, szczególnie w pierwszych minutach gry. Wszystko jednak zależy od mapy. Na Wieżach Zagłady Blizzard musiał skrócić czas między pojawianiem się Ołtarzy, kiedy Braxis czekają inne poprawki.

Rework niewidzialnych

Tyle było płaczu, a okazuje się, że modyfikacje są niejednoznaczne. Wszyscy ciepło przyjęli nowych niewidzialnych, chwaląc większość z nich. Wyjątek stanowi Samuro.

Przeglądając jednak nieoficjalne statystyki, można dojść do wniosku, że nie zmieniło się wiele. Co prawda Nova nagle wywindowała na sam szczyt tabeli HotSlogs, jednak Samuro zaliczył spadek, a Valeera z Zeratulem dalej siedzą w odmętach razem z Medivhem czy Abathurem.

Na razie jednak nic nie jest pewne. Wzmocnienie ich wiązało się z zwiększeniem skomplikowania każdego z nich. Dlatego obecne wyniki zwalmy na uczących się graczy, szukających buildu. Do tematu powrócimy za jakiś czas. Na razie wygląda to obiecująco.

Meta

Trudno doszukiwać się zalążków mety. W tej chwili nie przyjęto żadnego stylu gry, który można uznać, dlatego pierwsze skrzypce grają zdolności osoby prowadzącej postać. Stąd wysokie winratio bohaterów takich jak Probius czy Gazol Wyraźnie jednak widać dobre wyniki herosów, opierających się na wczesnej fazie gry.

Również popularni sololanerzy odnoszą sukcesy, podobnie zresztą jak Sylvanas, dedykowania do wczesnego pushu.

Wezwanie do bohaterów!

Bohaterze przemierzający Nexus. Tutaj możesz odpocząć, zebrać siły i dowiedzieć się czegoś przed kolejnymi potyczkami, więc przywiąż swój Kamień Powrotu do tego miejsca! Możesz to zrobić klikając w dzwoneczek widoczny na ekranie oraz zostawiając lajka na naszym fanpage’u!  Wtedy nie przegapisz niczego!

zvr
Twoja reakcja

Karashy

Fan HotS-a, który od października 2015 roku działa w Polskiej społeczności, oferując jej nieprzerwanie najświeższe informacje, ciekawe materiały poradnikowe oraz publicystyczne.

  • Mezjasz

    Samuro chyba jest zbyt słaby. Nova jest o wiele mocniejsza i jest to stosunkowo łatwa w opanowaniu postać (bardzo często w drafcie ją wybieram nawet na 1st picku). Zeratul i Valeera są mocni, moim zdaniem zeratul jest OP, ale to są postaci trudne. Trzeba po prostu być dobrym aby wykorzystać ich potencjał.

    • Karashy

      Samuro może teraz być po prostu za trudny. Gra się nim zupełnie inaczej i trudniej uzyskać świetne efekty. Co do reszty to osobiście zgadzam się 😛

      • Mezjasz

        Wiesz jak jest z postaciami trudnymi, jeśli są zbyt trudne to stają się niegrywalne. Moim zdaniem blizz mógł się ograniczyć tylko do wzmocnienia cyferek. Nigdy nie byłem mistrzem iluzji, ale uwielbiałem oglądać specjalistów w swoim fachu i całkowitą dezorientację przeciwników.