Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Bohaterowie Newsy Nowa zawartość

Rework Tyrande – opis zmian i rozpiska talentów

Jak donosi reddit Tyrande dostała reworka, który można testować na Gamescomie. Jak prezentuje się ta bohaterka po (kolejnych) zmianach?

Talenty nie zostały radykalnie zmienione – ot kilka poprzesuwano i dodano nowe. Jednak modyfikacje samej bohaterki dają wiele nadziei jej fanom… z wyjątkiem tych, którzy lubili ją jako pełnoprawnego DPS-a. Sorry, to już raczej nie przejdzie.

Krótko mówiąc: Tyrande staje się pełnoprawnym healerem. Przynajmniej na to się zapowiada.

Zmiany ogólne

    • Q ma dwa ładunki – zdolność zaczyna się odnawiać po użyciu 2 ładunku.
    • Czas odnowienia Q zostaje skracany o 1,5 sekundy przez ataki podstawowe ORAZ umiejętności.
    • D obniża pancerz celu o 15 punktów, nie 25
    • Obrażenia od ataków, W i E zostały zmniejszone.
    • Usunięto zadanie do W – sowa dalej trafia tylko jeden cel.
    • Niewidzialność z umiejętności bohaterskiej została przywrócona do wersji sprzed reworku (leczenie rozłożone w czasie dla wszystkich sojuszników+ niewidzialność dla nich)

Oglądaj chu8 : #Gamescom2018 Mastered Mephisto AMA od użytkownika chu8 na www.twitch.tv

Aktualizacja

Na mamy także opis umiejętności Tyrande!

Umiejętności podstawowe

  • Light of Elune [Q] – Leczy cel za 275 punktów zdrowia. Zdolność posiada 2 ładunki. Czas odnowienia:  15 sekund (po użyciu 2 ładunku, przywraca oba ładunki). Koszt: 10 many
  • Sentinel [W] – Wysyła sowę, która leci przez całą mapę, zadaje 120 trafionemu wrogiemu bohaterowi i odkrywa go na 5 sekund. Czas odnowienia: 15 sekund. Koszt: 50 many.
  • Lunar Flare [E] -Po 0,75 sekundy zadaje 150 obrażeń i ogłusza wszystkich wrogów na obszarze na 0,75 sekundy. Czas odnowienia: 12 sekund. Koszt: 60 many
  • Hunter’s Mark [D] – Oznacza cel, zmniejsza jego pancerz o 15 i odkrywa go na 4 sekundy. Nie może być użyte na budynkach.

Umiejętności bohaterskie

  • Shadowstalk [R1] – Wszyscy sojusznicy bohaterowie otrzymują maskowanie na 10 sekund. Zostają też uzdrowieni w tym czasie o 400 punktów zdrowia. Pozostanie zamaskowanym w miejscu przez 1,5 sekundy sprawia, że postać staje się niewidzialna.
  • Druga umiejętność bohaterska (Starfall [R] ) bez zmian.

Talenty

Poziom 1

  • Moonlit Arrows – Ataki podstawowe skracają czas odnowienia Q o dodatkowe 0,25 sekundy.
  • Celestial Attunement – Q usuwa z celu ogłuszenia, spowolnienia i uciszenia.
  • Kaldorei Resistance – Daje celowi Q 15 punktów pancerza magicznego. Efekt nakłada się 2 razy.

Poziom 4

  • Ranger (W) – Zwiększa obrażenia w, zależnie od przebytego przez sowę dystansu (maks 150%) oraz poszerza zdolność o 25%. Dodatkowo daje umiejętność aktywną. Po użyciu jej następne W trafia wszystkich bohaterów na swojej drodze (przebija się przez pierwszy cel). Ma to 30 sekund czasu odnowienia.
  • Lunar Blaze (E) – Zwiększa zasięg E o 50%. Zadanie: Trafianie wrogich bohaterów za pomocą E zwiększa obrażenia tej umiejętności o 5% aż do 100%
  • Trueshot Aura – Daje aurę zapewniającą premię do obrażeń od ataków podstawowych (prawdopodobnie identyczne jak teraz).

Poziom 7

  • Everlasting Light (Q) – Jeżeli drugie użycie Q jest użyte na innym celu to leczenie zostaje zwiększone o 40%.
  • Mark of mending (D) – Atakowanie przeciwników oznaczonych przez cechę leczy atakujących bohaterów o 2% maksymalnego zdrowia. Do tego każdy atak Tyrande leczy ją za taką samą wartość.
  • Elune’s Chosen (aktywna) – Oznacz sojusznika. Otrzymuje on leczenie równe 75% obrażeń zadanych przez ataki podstawowe Tyrande. Efekt trwa 10 sekund.

Poziom 13

  • Quickening Blessing (Q) – Tyrande zyskuje 10% prędkości poruszania się. Q zwiększa prędkość poruszania się celu o 30% na 3 sekundy
  • Harsh Moonlight (W) – Trafienie we wroga W zmniejsza jego prędkość ruchu oraz zadawane obrażenia 0 40% na 4 sekundy.
  • Ranger’s Mark (D)– Ataki podstawowe skracają czas odnowienia cechy o 1 sekundę. Atakowanie oznaczonych celów wydłuża czas trwania cechy.

Poziom 16

  • Empower (W) – Skraca czas odnowienia W o 3 sekundy. Pierwszy wrogi bohater trafiony przez sowę otrzymuje dodatkowe obrażenia równe 7% jego maksymalnego zdrowia.
  • Huntress’ Fury (D) – Zwiększa zasięg D i wydłuża czas trwania oznaczenia o 25%. Ataki podstawowe wymierzone w cel zadają obrażenia wszystkim wrogom w pobliżu.
  • Darnassion Archery – Kolejne ataki podstawowe wymierzone w ten sam cel dają premię 10% do obrażeń od ataków podstawowych. Zaatakowanie innego celu sprawia, że premia zostaje utracona.

Poziom 20

  • Eyes of the Huntress (R1) – Po rzuceniu Shadowstalk [R1], ujawnia  wszystkich wrogich bohaterów na 2 sekundy. Zwiększa leczenie tej zdolności o 50% dla wszystkich sojuszników poniżej 50% maksymalnego zdrowia.
  • Celestial Wrath (R2) – Starfall [R2] nakłada Znak Łowcy [D] na wrogich bohaterów w obszarze działania.
  • Shooting Star (Pasywne) – Zwiększa zasięg ataku podstawowego o 1. Co 8t atak rzuca za darmo E na losowego wroga w pobliżu pozycji Tyrande. Bohaterowie są priorytetem.
  • Iceblade Arrows (Pasywne) – Zwiększa prędkość ataku o 25%. Podstawowe ataki przeciw wrogim bohaterom zmniejszają zadawane przez nich obrażenia o 8% na 2 sekundy. Ten efekt kumuluje się do 5 razy.

Źródło

Co sądzicie o „nowej” Tyrande? Dajcie znać i wbijajcie na HotS24.pl po więcej informacji z Gamescomu!

Wezwanie do bohaterów!

Bohaterze przemierzający Nexus. Tutaj możesz odpocząć, zebrać siły i dowiedzieć się czegoś przed kolejnymi potyczkami, więc przywiąż swój Kamień Powrotu do tego miejsca! Wykonaj też następujące questy, by być na bieżąco!

Dzięki temu masz pewność, że nie przegapisz niczego co ważne w Nexusie!

 

zvr
Twoja reakcja

Karashy

Fan HotS-a, który od października 2015 roku działa w Polskiej społeczności, oferując jej nieprzerwanie najświeższe informacje, ciekawe materiały poradnikowe oraz publicystyczne.

Nie zapomnijcie wbijać do mnie na fanpage: https://www.facebook.com/KarashyLoveU/