Dołącz do naszej grupy! Nasz Discord
Aktualizacje Newsy

Nowy patch! Masa zmian balansu!

Do gry właśnie zawitała nowa aktualizacja! Co się zmieniło?

Zabójcy

Alarak

Divider_Hero_Alarak_crop.png

Talenty

  • Poziom 1
    • Bezpardonowy Impet (Pasywny)
      • Zmniejszono próg zdrowia wymagany do redukcji czasu odnowienia z 80% do 75%.
  • Poziom 4
    • Pokaz Siły (Cecha)
      • Zwiększono obrażenia z 77 do 80 pkt.
  • Poziom 16
    • Obelżywe Ciosy (Pasywny)
      • Zwiększono redukcję czasu odnowienia z 2,5 do 3 sek.

Genji

Divider_Hero_Genji.png

Statystyki

  • Zmniejszono zasięg ataku podstawowego z 5,5 do 4,5.

Komentarz twórców: Genji pozostaje niesamowicie mocnym bohaterem na najwyższym poziomie rozgrywki. Zmiana ta wymusi na graczach wybierających Genjiego wystawianie się na większe ryzyko podczas atakowania wrogich bohaterów, zanim ci ostatni znajdą się w zasięgu Szybkiego Cięcia. Jeśli wprowadzenie powyższej zmiany nie wystarczy, mamy w zanadrzu jeszcze kilka pomysłów na to, jak ograniczyć dominację Genjiego na polu bitwy i być może zdecydujemy się je zaimplementować w przyszłości.

Hanzo

Divider_Hero_Hanzo_crop.png

Statystyki

  • Zwiększono obrażenia od ataku podstawowego ze 188 do 198 pkt.

Talenty

  • Poziom 7
    • Niezrównany Łucznik (W)
      • Zwiększono redukcję czasu odnowienia za każdy atak podstawowy z 2,5 do 3 sek.
      • Redukcja czasu odnowienia ma zastosowanie wyłącznie w przypadku trafiania wrogiego bohatera atakiem podstawowym.
  • Poziom 16
    • Perfekcyjna Technika (Pasywny)
      • Zwiększono premię do obrażeń z 25% do 30%.
    • Pogromca Olbrzymów (Pasywny)
      • Zwiększono obrażenia z równowartości 1,5% do 2% maksymalnego zdrowia wrogiego bohatera.

Komentarz twórców:Uważamy, że Hanzo może zbyt szybko eliminować bossów i zbyt dobrze radzi sobie z wydarzeniami na mapie, zatem usuwamy efekt synergii zachodzący pomiędzy Niezrównanym Łucznikiem a Ząbkowanymi Strzałami. Wprowadzamy też kilka modyfikacji regulujących inne talenty, tak aby stały się one bardziej atrakcyjnymi opcjami do wyboru, a także usiłujemy zrekompensować część utraconego potencjału PvE, zwiększając nieco moc PvP Hanzo.

Kerrigan

Divider_Hero_Kerrigan_Crop.png

Statystyki

  • Zmniejszono obrażenia ataku podstawowego ze 120 do 113 pkt.

Zdolności

  • Przebijające Ostrza (W)
    • Zmniejszono obrażenia z 180 do 165 pkt.
    • Zwiększono koszt many z 75 do 80 pkt.
  • Pierwotny Chwyt (E)
    • Zwiększono obrażenia ze 180 do 195 pkt.
    • Zwiększono koszt many z 60 do 65 pkt.

Talenty

  • Poziom 1
    • Mistrzostwo Asymilacji (Cecha)
      • Zwiększono regenerację zdrowia i many ze 100% do 150%.
  • Poziom 4
    • Kłujące Ostrza (Q)
      • Zwiększono obrażenia za zabijanie stronników z 0,5 do 1 pkt.
      • Zwiększono maksymalną premię do obrażeń z 50 do 75 pkt.
  • Poziom 13
    • Poczwarka (Aktywowany)
      • Skrócono czas odnowienia z 90 do 60 sek.
  • Poziom 16
    • Wzbierająca Moc (Q)
      • Wydłużono czas działania premii do mocy zaklęć z 4 do 5 sek.
    • Nieokiełznana Energia (Zdolność bohaterska)
      • Zwiększono moc zaklęć z 30% do 35%.
  • Poziom 20
    • Omegasztorm (R)
      • Zwiększono premię do czasu działania z 0,188 sek. do 0,25 sek. za poszczególne fale.

Nova

Divider_Hero_Nova_Crop.png

Talenty

  • Poziom 7
    • Idealny Strzał (Q)
      • Nie zapewnia już dodatkowego poziomu kumulacji Strzału Snajperskiego za trafianie wrogich bohaterów.
      • Nowa funkcja:
        • Trafianie wrogich bohaterów powoduje teraz zwrot kosztu many za Strzał Snajperski.
  • Poziom 13
    • Psioniczna Skuteczność (Q)
      • Trafianie wrogich bohaterów nie powoduje już zwrotu kosztu many za Strzał Snajperski.
      • Nowa funkcja:
        • Zapewnia teraz dodatkowy poziom kumulacji Strzału Snajperskiego za trafianie wrogich bohaterów.

Komentarz twórców:Zamieniamy miejscami niektóre premie zapewniane przez Idealny Strzał i Psioniczną Skuteczność, aby lepiej wyważyć ich nagrody i sprawić, że Strzał Snajperski stanie się bardziej przystępny dla graczy na wcześniejszym etapie meczu. Przede wszystkim gracze, którzy wybiorą Idealny Strzał, nie będą już musieli martwić się o szybko topniejące zapasy many z powodu trafiania wrogów wieloma Strzałami Snajperskimi podczas starć drużynowych.

Orfea

divider_hero_orphea.png

Statystyki

  • Zwiększono obrażenia od ataku podstawowego z 80 do 88 pkt.

Zdolności

  • Cienisty Walc (Q)
    • Zwiększono obrażenia ze 150 do 165 pkt.
  • Druzgocące Szczęki (R)
    • Wydłużono czas odnowienia z 50 do 70 sekund.

Talenty

  • Poziom 1
    • Czysta Perfekcja (Q)
      • Zwiększono premię do obrażeń z 50% do 75%.
  • Poziom 16
    • Czyhająca Groza (W/E)
      • Teraz dzieli czas odnowienia z Chapsem (W).

Komentarz twórców:Pierwsza rodowita mieszkanka Nexusa przybyła do Heroes of the Storm i okazało się, że radzi sobie aż za dobrze – zwłaszcza, gdy idzie o zadawanie gwałtownych obrażeń. Połączenie wysoko skumulowanego Nienasyconego Głodu z podwójnym Chapsem i Czyhającą Grozą okazało się lekką przesadą, zważywszy na fakt, że Orfea mogła przygotować to wszystko w miarę bezpiecznie dzięki Druzgocącym Szczękom. Zdecydowaliśmy się pozbawić tę kombinację kłów, łącząc czasy odnowienia Chapsa i Czyhającej Grozy. Stratę tę staramy się równoważyć, zwiększając potencjał zadawania stałych obrażeń przez Orfeę, a samej bohaterce będziemy się nadal bacznie przyglądać. Zdajemy sobie sprawę z faktu, że wprowadzona zmiana uczyni perspektywę wyboru Czyhającej Grozy znacznie mniej atrakcyjną i w przyszłości zamierzamy odrobinę podrasować ten talent.


Specjaliści

Abatur

Divider_Hero_Abathur_Crop.png

Talenty

  • Poziom 1
    • Regenerujące Mikroby (E)
      • Zmniejszono skuteczność leczenia z 68 do 62 pkt.

Komentarz twórców:Regenerujące Mikroby zdominowały pierwszy poziom talentów Abatura i stały się źródłem problemów na e-sportowym poziomie rozgrywki. Przyglądamy się bacznie Abaturowi, aby zdecydować, jakie możemy zastosować poprawki, ale tę zmianę chcieliśmy wprowadzić jak najwcześniej, zanim znajdziemy bardziej systemowe rozwiązanie.

Azmodan

Divider_Hero_Azmodan_Crop.png

Talenty

  • Poziom 7
    • Bombardowanie (Q)
      • Zmniejszono premię do zasięgu z 2 do 1,5.
  • Poziom 20
    • Pycha (Q)
      • Zmniejszono premię do obrażeń ze 125 do 100 pkt.

Pomocnicy

Ana

Divider_Hero_Ana.png

Zdolności

  • Strzałka Lecząca (Q)
    • Zmniejszono podstawową skuteczność leczenia z 215 do 205 pkt.

Deckard

divider_hero_deckard.png

Zdolności

  • Mikstura Leczenia (Q)
    • Wydłużono czas odnowienia z 3 do 4 sek.
    • Zwiększono koszt many z 20 do 25 pkt.
    • Zwiększono skuteczność leczenia z 219 do 240 pkt.

Komentarz twórców:Zgadzamy się ze stwierdzeniem, że mecze są ciekawsze, gdy istnieją w nich okna czasowe umożliwiające wykorzystanie trwającego odliczania czasu odnowienia wroga – dotyczy to szczególnie Pomocników. Zmiana ta ma na celu zmniejszenie zdolności Deckarda do utrzymania siebie lub sojuszników przy życiu w sytuacji, gdy doskakuje do nich wielu wrogów. W przyszłości zamierzamy szukać sposobów na zwiększenie możliwości kontrowania zagrań naszych bohaterów poprzez dodawanie okien czasowych, pozwalających wykorzystywać trwające odliczanie czasu odnowienia zdolności przeciwnika.

Stiukow

Divider_Hero_Stukov.png

Zdolności

  • Czyhająca Ręka (E)
    • Zwiększono zasięg z 10 do 11.

Komentarz twórców:Zmiany, które wprowadziliśmy dla Stiukowa kilka miesięcy temu, miały na celu stworzenie nowych ścieżek rozwoju postaci i nowych jej konfiguracji, przy jednoczesnym ograniczeniu hegemonii konfiguracji opartej o Czyhającą Rękę. Choć udało się nam osiągnąć zamierzone cele, okazuje się, że Czyhająca Ręka przez większą część meczu pozostaje zdolnością bardzo ryzykowną w użyciu – i to nawet bez względu na to, czy gracz zdecyduje się na wybór wzmacniających ją talentów, czy też nie. Zmiana, którą wprowadzamy teraz, ma na celu poprawę wyważenia Czyhającej Ręki i sprawienie, że Stiukow będzie mógł z niej korzystać nieco bezpieczniej.

 

Tyrande

Divider_Hero_Tyrande_Crop.png

Zdolności

  • Światło Eluny (Q)
    • Wydłużono czas odnowienia ładunku z 15 do 16 sek.

Talenty

  • Poziom 1
    • Wszystkie talenty poziomu 1 przeniesiono na poziom 7.
  • Poziom 7
    • Wszystkie talenty poziomu 7 przeniesiono na poziom 1.

Komentarz twórców:Zmiany, które objęły zdolności lecznicze, sprawiły, że Tyrande stała się naprawdę potężna, dlatego uważamy, że po tej transzy modyfikacji uda nam się osiągnąć ideał. Zamiana miejscami talentów poziomu 1 i 7 powinna utorować graczom drogę do podejmowania ważnych decyzji na wczesnych etapach meczu – przy jednoczesnym przesunięciu mechaniki oczyszczenia na etap późniejszy. Nadal badamy kwestie projektowe związane z Niebiańską Jednością i w późniejszym terminie możemy wprowadzić dla niej zmiany.

Białowłosa

Divider_Hero_Whitemane_crop.png

Zdolności

  • Wołanie o Pomoc (Q)
    • Wydłużono czas odnowienia z 0,3 do 0,5 sek.


Wojownicy

Pożarsky

Divider_Hero_Blaze.png

Zdolności

  • Desant Bunkra (R)
    • Sojusznicy muszą teraz odczekać 0,5 sek., zanim wejdą do bunkra.

Talenty

  • Poziom 4
    • Karmienie Płomieni (Q)
      • Zmniejszono redukcję czasu odnowienia z 2,5 do 2 sek.
      • Dodatkowa funkcja:
        • Teraz przywraca również 5 pkt. many za każdym razem, gdy wrogi bohater zostanie zraniony Strumieniem Ognia.
    • Rozrzut Oleju (W)
      • Nie zwiększa już skuteczności spowolnienia za Plamę Oleju.
    • Stopienie (Cecha)
      • Zwiększono redukcję obrażeń z 5% do 7% za każdy poziom kumulacji.
      • Zmniejszono maksymalną liczbę poziomów kumulacji z 6 do 5.
      • Zwiększono maksymalną redukcję obrażeń z 30% do 35%.

Komentarz twórców:Zmiany te mają na celu lepsze uzupełnienie talentów Pożarsky’ego na poziomie 4, a także wyeliminowanie rozbieżności dotyczących mocy bohatera między zwykłymi graczami a zawodnikami e-sportowymi. Desant Bunkra był szczególnie skuteczny w grze na wyższym poziomie zaawansowania – umożliwiał uniknięcie niemal wszystkich obrażeń zadawanych przez drużynę przeciwną i wiązało się to z niewielkim ryzykiem ze względu na możliwość natychmiastowego wejścia i wyjścia z bunkra. Chociaż gracze nadal będą w stanie uniknąć dużych, gwałtownych obrażeń dzięki tej zdolności bohaterskiej, to nie będą już mogli łatwo wchodzić do bunkra i z niego wychodzić bez narażania się na ryzyko ze strony wroga.

Mal’Ganis

Divider_Hero_Malganis_Crop.png

Statystyki

  • Zmniejszono obrażenia ataku podstawowego ze 105 do 100 pkt.

Zdolności

  • Szpony Spaczenia (Q)
    • Wydłużono czas odnowienia z 8 do 9 sek.
  • Rój Ścierwojadów (R)
    • Zmniejszono obrażenia z 66 do 63 pkt.

Talenty

  • Poziom 7
    • Wola Tichondriusa (Q)
      • Zmniejszono obrażenia z równowartości 4% do 3% maksymalnego zdrowia.

Yrel

divider_hero_Yrel.png

Talenty

  • Poziom 1
    • Nauki Maraada (Pasywny)
      • Teraz wzmocnienie ma zastosowanie wyłącznie w przypadku trafienia wrogiego bohatera zdolnością podstawową.

Poprawki błędów

Ogólne

  • W całej grze usunięto pewną liczbę błędów w treści opisów różnych elementów.

Bohaterowie

  • Por. Morales: Naprawiono błąd, który powodował, że Opieka zapewniała niewłaściwą liczbę punktów pancerza.

Interfejs użytkownika

  • Naprawiono błąd, który powodował, że wartość zniżki wyświetlana nad wzmocnieniami pojawiała się w niewłaściwym miejscu.

Wezwanie do bohaterów!

Bohaterze przemierzający Nexus. Tutaj możesz odpocząć, zebrać siły i dowiedzieć się czegoś przed kolejnymi potyczkami, więc przywiąż swój Kamień Powrotu do tego miejsca! Wykonaj też następujące questy, by być na bieżąco!

Dzięki temu masz pewność, że nie przegapisz niczego co ważne w Nexusie!

zvr
Twoja reakcja

keramles

Hej! Jestem Marek (chyba oczywiste czytając mój nick od tyłu :p), niedawno zawitałem na stronę i się wszystkiego uczę, ale mam nadzieję, że zostanę na dłużej.